این کاسه‌ی گدایی برنامه‌سازان پر ادعای شبکه من و تو همه‌ی دستاورد آن‌ها بعد از پایان پمپاژ پول‌های بادآورده است. کسانی که سال‌ها بدون هیچ توضیحی درباره‌ی میزان درآمد و منابع آن، بدون هیچ گونه تبلیغاتی در یک رسانه‌ی مثلا مستقل، فعالیت کردند، حالا از شفافیت حرف می‌زنند. آن‌هایی که یک عمر رسانه‌های داخل ایران را وابسته خواندند که نمی‌توانند بدون حمایت ارگان‌ها فعالیت کنند، حالا خودشان برای راه اندازی دوباره‌ی من و تو چرتکه به دست گرفتند که باید فلان عدد ایرانی، ماهانه فلان میزان پول به ما کمک کنند!

آن‌ها اگر در فضای باز اقتصادی هستند، اگر بهترین برنامه‌ها را تولید می‌کنند، اگر بیشترین بیننده را دارند، اگر هواداران میلیونی‌شان عزای بسته شدن من و تو را گرفتند، اگر به دنبال هیچ منفت مالی نیستند، و اگر هیچ بده بستان سیاسی ندارند، چرا نباید بتوانند یک مسیر سالم درآمدزایی مبتنی بر تعداد بیننده‌ی بالا خودشان داشته باشند؟!

امروز بیشتر از هر زمانی می‌توانیم به آمارسازی و جوسازی‌های فیک قبلی رسانه‌های خارج از کشور بخندیم. من و تو مثل هر رسانه‌ی دیگری بیننده داشته است. به هر حال عده‌ای در داخل و خارج از کشور تصمیم گرفته بودند که این تلویزیون را به عنوان رسانه‌ی مورد علاقه‌ی خود انتخاب کنند اما همین دست و پا زدن‌های اخیر این رسانه‌ها نشان می‌دهد که هیچ کدام از آمارهایشان واقعیت نداشته که اگر داشته باشد برای راه‌اندازی و ادامه‌ی مسیرشان باید صدها اسپانسر بزرگ صف می‌کشیدند.

این صدای پایان جریان رسانه‌ای‌ است که حالا کفگیرش بدجور به ته دیگ خورده است. آن‌ها در بازار ایران‌فروشی و ایرانی‌فروشی‌، #ورشکست شده‌اند. فقط همین!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *