بامزه‌بازی و مزه‌پرانی در بین سفرای خارجی حاضر در کشورمان حالا دارد به سریالی تبدیل می‌شود که هر قسمت آن قرار است آن‌ها پا بر یک ارزش و قبح اجتماعی مردم ایران بگذارند.

حالا که عمر سفارت سفیر انگلیس به پایان رسیده، سفیر استرالیا در ایران با انتشار پستی اینستاگرامی داعیه‌دار حمایت از هم‌جنس‌گرایی و دگرباشی شده‌است. “بنفش بپوش” عنوان مطلبی است که سفارت استرالیا در پیج خود گذاشته‌است. رنگ بنفش در کشور استرالیا نماد همجنسگرایی و همجنس‌بازی است. او به همین مقدار هم بسنده نکرده و در ادامه بسیار شفاف از حمایت خود در برابر هم‌جنس‌گرایی حرف به میان آورده است.

بوی تعفن این خرده فرهنگ‌های القایی حکومت‌های سکولار در همه جای دنیا بلند شده اما حالا آن‌ها دوست دارند تا این آلودگی را به دامن پاک مردم با حیا و غیرتمند ایرانی برسانند. طبیعی است که دشمن دشمنی‌اش را می‌کند و ما باید محکم در برابر آن از حریم خود دفاع کنیم.

آلمان به تازگی عدم تاب‌آوری خود در برابر فرهنگ غنی اسلامی را با تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ خیلی مشخص نشان داد. در صورتی که مرکز اسلامی هامبورگ با سابقه‌ای چند دهه‌ای بر اساس قوانین بین‌المللی نمایندگی یکی از ادیان رسمی دنیا را به عهده داشته و هیچ امر غیرقانونی در کشور آلمان مرتکب نشده، تعطیل می‌شود.

حالا در مرزهای کشور ایران اسلامی خلاف قانون و در بی‌توجهی و بی شرمی مطلق به باورهای واضح و صریح مردم و حکومت ایران، سفیر استرالیا دست به چنین هتاکی و بی‌حیایی می‌زند، حق قانونی و رسمی ماست که سفیر این کشور اخراج و پیام رسمی ما به استرالیا برسد تا دوباره هیچ کشوری به خود اجازه بی‌حرمتی به باورها و عقاید شریف مردم ایران را ندهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *