هر ساله، وقت نوروز، انواع و اقسام پیام‌ها و تبلیغات برای مسافرت نوروزی به ترکیه، در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود. مسافران ایرانی نیز تحت تأثیر همین تبلیغات، به این کشور سفر می‌کنند به‌طوری‌که طبق آمار وزارت فرهنگ ترکیه، سال گذشته، ایران رتبه‌ی سوم گردشگر به این کشور را داشته است.

اما وضعیت هتل‌ها و امکانات رفاهی ترکیه به قدری وخیم‌ است که نوروز امسال، داد همه‌ی مسافران ایرانی را در آورده است. در این میان، مسافران نوروزی، بیشتر از همه، بلاگرها و تورهای توریستی را مقصر می‌دانند که با تبلیغات پر رنگ و لعاب، رؤیای سفر به ترکیه را در فضای مجازی پر کرده‌اند و حالا، هیچکدام پاسخگوی این وضع اسفناک نیستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *