به محض این‌که پای‌تان به جزیره کیش می‌رسد، موج پیامک‌ها و کاتالوگ‌های انواع جُنگ‌های شادی شروع می‌شود. البته این جنگ‌ها محدود به کیش و قشم نیست، به تازگی هر چندروز یک بار در سالن‌های اجرای شهرهای مختلف هم از این دست به اصطلاح جنگ‌های شادی برگزار می‌شود.

اما جنگ شادی مدنظر برگزارکنندگان تنها شادی‌های قبح‌شکنانه است، رقص وآواز یکسره این برنامه‌ها را فاکتور بگیریم، مونولوگ‌ها و دیالوگ‌های سراسر جنسی مجری برنامه شروع می‌شود. شوخی‌هایی که در برابر کوچک وبزرگ مملو از قبح‌شکنی‌های جنسی و مشمئزکننده پیوسته تکرار می‌شود. در واقع اصل محتوای جنگ همین شوخی‌های جنسی است که قرار است مخاطبان را به زعم برگزارکنندگان شاد کند.

حال این که نه حیایی وجود دارد و نه استانداردی برای رعایت حال کودکان بی‌گناهی که طعمه ابزاری این جنگ‌ها شده‌اند. اما کار به همین نقطه ختم نمی‌شود و همین قبح‌شکنی‌های مکرر را می‌توان در اینستاگرام روز‌به‌روز مشاهده کرد.

هرکدام از برگزارکنندگان برای بازارگرمی خود پیج‌های اینستای خود را بالا آورده‌اند تا بازار خود را افزایش دهند، برخی از آن‌ها هم برای جذب مخاطب تنها از جذابیت‌های جنسی برنامه‌های خود استفاده می‌کنند. حال در برابر رفتار شنیع این قبح‌شکنان باید حداقل در بین خودمان اینطور جا بيندازيم كه چگونه با اين ناهنجاري‌ها برخورد كنيم.  شاید مهم‌ترین اقدامی که می‌توان در برابر این تابوشکنی انجام داد، مراقبت از فرزندان و پرهیز از مراجعات خانوادگی به این جنگ‌ها است. باید رفته‌رفته مخاطبان این نوع برنامه‌های ضد خانواده و ضدتابوهای اجتماعی را کم و حداقلی کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *