سید جواد هاشمی انگار به تازگی قصد دیده‌شدن دارد، اما ظاهرا نتیجه‌ی مطلوب خود را نمی‌گیرد. چند پیش، او با شرکت در برنامه‌ی تلویزیونی پدرخوانده (مافیا)، و نیز رپ خواندنش که در فضای مجازی وایرال شد کمی جلب توجه کرد. اما ظاهرا دلش به این چیزها رضایت نداده و حالا در جدیدترین افاضاتش در برنامه‌ی علی ضیاء، دل‌نگران چشم‌های دختری شده که تصویر لخت خود را به حراج گذاشته‌ است!

گلشیفته فراهانی که برای بازی در فیلم‌های هالیوودی و غربی هر نقشی که به او پیشنهاد می‌شود را با سر می‌پذیرد، حالا مورد ترحم سید جواد هاشمی واقع شده‌ است. چشم‌های کسی که هر اقدام شنیع و غیراخلاقی برای نقش‌های خود انجام‌ داده مورد توجه اقای هاشمی قرار گرفته‌ است. البته آقای جواد هاشمی می‌فرمایند که حاضرم هر هزینه‌ای برای حرف‌هایم بدهم. ناگفته نماند انگار در ناخودآگاهش از چیز دیگری ناراحت است و می‌خواهد با فرافکنی از آن دور شده و داستان آزادگی‌نمایی و از این اطوارهای روشنفکرانه برای خودش بسازد.

این‌که از ایرادهایی که به تصویر عریان خودش در استخر سریال زخم کاری گرفته‌اند، ناراحت است ربطی به حمایت از تصویر تمام برهنه‌ی بازیگر زن ایرانی ندارد. هیچ توجیهی از این که شما به بالای تصویر نگاه کردید یا به پایین تصویر هم نمی‌شود آورد، هاشمی به طور مشخص به تصویر لخت آن بازیگر نگاه کرده و حالا برای دیده‌شدن از آن تراژدی می‌سازد.

نگاه کردن به آن تصویر شنیع که به خودش مربوط است، اما حمایت و قصه‌سازی در مخیله‌ی یک هنرمند که هیچ، در ذهن یک انسان هم نمی‌گنجد. آقای هاشمی هزینه تعریف‌تان از عکس لخت بازیگر زن را بدهید! فوری!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *